Facebook обмежить аналітичним компаніям доступ до інформації користувачів
Раніше у соцмережі стався великий витік особистих даних користувачів
Соціальна мережа Facebook вирішила обмежити обсяг інформації про користувачів, доступної для інших компаній. Про це повідомляє видання The Wall Street Journal.
Відзначається, що йдеться про компанії типу Acxiom Corp. і Oracle Data Cloud, які використовують отримані дані і продають їх в рекламних цілях.
Крім того, Facebook припинить дію функції Partner Categories. Вона дозволяє аналітичним компаніям надсилати рекламу певним групам користувачів мережі. Наприклад, демонструвати рекламу товару тим, хто купує його частіше за інших.
Крім того, будуть закриті анонімізовані дані про успішність проведених рекламних кампаній.
Раніше, Facebook протягом найближчих тижнів спростить для користувачів можливість контролювати власні персональні дані.
Як відомо, ЄС вимагає від Facebook пояснень щодо витоку даних користувачів.
За минулий тиждень вартість однієї акції компанії Facebook знизилася з 177 доларів за акцію, до 159 доларів за акцію станом на п'ятницю, 23 березня.
Напередодні правоохоронці провели обшуки в офісах компанії Cambridge Analytica в рамках розслідування отримання доступу до даних користувачів Facebook.
Також повідомлялося, що Ізраїль почав розслідування щодо Facebook.
Раніше голова компанії Facebook погодився дати свідчення в Конгресі США. У британському парламенті Цукерберг свідчити відмовився.
Також, рекламодавці погрожують припинити співпрацю із соціальною мережею Facebook на тлі скандалу, що розгорівся навколо неї.
Коментарі — 0