Суперфейки замість люксових брендів: зафіксовано новий модний тренд у світі

Суперфейки замість люксових брендів: зафіксовано новий модний тренд у світі
Бум на предмети розкоші після пандемії коронавірусу змінився різким падінням попиту
фото із відкритих джерел

На тлі скандалів Dior та Loro Piana покупці втрачають довіру до люксових брендів

Люди перестають вірити в ідею розкоші й вже не соромляться купувати суперфейки. Про це пише «Главком» із посиланням на The Business of Fashion.

Видання опублікувало статтю із заголовком «Велика симуляція люксу закінчилася» (The Big Luxury Simulation Is Over). У ній йдеться про те, що сучасний покупець охолонув до ідеї розкоші й навіть став сприймати покупку якісних підробок як розумний крок. 

Як зазначає журналіст The Business of Fashion Євген Рабкін, в індустрії розкоші символічна цінність товару завжди була важливішою за його матеріальну цінність, але епоха гіперреальності довела цю логіку до межі. І якщо раніше розкішшю вважалися речі, які виконані якісно і витончено, то тепер покупці люксу насамперед купують історію про те, наскільки прекрасний розкішний предмет, а не саму річ.

Як згасає віра в люкс

Як пише видання, великі бренди в якийсь момент зрозуміли, що їхня продукція багато в чому говорить сама за себе, оскільки асоціюється з розкішшю, а це означає, що можна економити на якості, не знижуючи цінник, і водночас активно задовольняти попит, що зростає, і покупців це не відштовхне. Подібна стратегія була дуже успішною, але виявилося, що й це явище має свої межі.

Бум на предмети розкоші після пандемії коронавірусу змінився різким падінням попиту, і справа не лише в економічних процесах, зазначає видання. Поєднання стрімкого зростання цін та зниження якості призвело до того, що багато споживачів відчули себе ошуканими.

Ситуацію виразно ілюструє і низка скандалів із модними будинками. Так, минулого року Dior притягнули до відповідальності через трудову експлуатацію – компанію звинуватили у використанні дешевої робочої сили. Італійські прокурори звернули увагу, що сумки Dior, які коштували бренду близько 50 євро, продавалися в роздріб по 2500 євро. Зараз у подібний скандал потрапив і Loro Piana. 

«Суперфейки»

На тлі втрати довіри до люксових брендів різко зросли продажі так званих «суперфейків» – недорогих реплік, які нітрохи не поступаються оригіналом і в основному виробляються в Китаї.

Якщо раніше володіння підробкою викликало почуття сорому, то тепер це сприймається як розумний крок. «Навіщо ризикувати опинитись у дурнях, купуючи товари посередньої якості за завищеною ціною, коли можна обдурити систему?», – риторично запитує Рабкін.

«Річ не у тому, що людям більше не потрібні символи розкоші. Просто за цими символами повинні бути чудові продукти. І якщо вся індустрія розкоші перетворилася на  симулякр (зображення без оригіналу, репрезентація чогось, що насправді не існує – «Главком»), де символ – порожній звук, то між реальним предметом та його копією немає особливої різниці», – наголосив журналіст.

Нагадаємо, модельєр Джонатан Андерсон став новим креативним директором модного дому Dior. Це вперше, коли одна людина одночасно керуватиме всіма ключовими творчими напрямами бренду – жіноча, чоловіча та висока мода. 

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Урсула фон дер Ляєн відмовилася показати свої смс, у яких йшлося про вакцинацію проти коронавірусу
«Відправила меседж». Як Урсула фон дер Ляєн втрапила у скандал з корупційним присмаком Тема тижня
На ярмарках можна придбати свіжі продукти за помірними цінами, а також підтримати місцевих виробників
Продовольчі ярмарки у Києві 24-29 червня: де можна придбати фермерські продукти
Захарова: Що таке хейт, я добре знаю, відчула на собі
Захарова заявила, що Притула «почав хайпувати на імені Ломаченка»
 24-річна Катерина Михалко обіймає посаду виконавчої директорки об’єднання підприємств оборонно-промислового комплексу «Технологічні сили України»
«Проти мене розгорнули кампанію». 24-річна керівниця оборонного об’єднання відреагувала на скандал
У травні ФІДЕ на 60 днів тимчасово усунула Ю від змагань
ФІДЕ дискваліфікувала 18-річного шахіста, який після поразки вдарив відеооператорку
У відділку Максим Коцюбинський провів кілька годин, після чого його відпустили, не склавши протоколу про затримання
У Києві поліція кілька годин утримувала журналіста, який вів фотозйомку: деталі інциденту
У соціальних мережах розгорівся скандал навколо мобілізації відомого журналіста та телеведучого Богдана Буткевича
Скандальна мобілізація: ГУР спростовує інформацію щодо журналіста Буткевича
За словами Буткевича, незабаром він почне проходити курс базової загальної військової підготовки
Журналіст Буткевич розповів деталі про свою мобілізацію
Британське ЗМІ розкритикувало Еммануеля Макрона за «відсутність ввічливості» на королівському бенкеті
Виступ Макрона перед королем Британії завершився скандалом