У підземці відновлено систему продажу Kyiv Smart Card

У підземці відновлено систему продажу Kyiv Smart Card

Місто впроваджує електронний квиток

У столичному метрополітені фахівці КП «ГІОЦ» відновили систему продажу Kyiv Smart Card.

Про це повідомляє пресслужба КП «Київський метрополітен».

У підприємстві зазначили, що метрополітен не має доступу до системи електронного квитка.

Також у метро нагадали, що місто впроваджує електронний квиток, тому картка метро не продаватиметься і не поповнюватиметься у касах таких станцій:

  • «Хрещатик» (центральний вихід)
  • «Театральна»
  • «Майдан Незалежності»
  • «Академмістечко» (вихід до магазину Novus)
  • «Лісова» (вихід до ТЦ «Даринок»)
  • «Арсенальна»
  • «Теремки» (вихід до ТЦ «Магелан»)
  • «Сирець»
  • «Почайна» (вихід до вул. С.Бандери)
  • «Площа Льва Толстого».

Натомість у цих касах можна придбати та поповнити Kyiv Smart Card. Водночас, можна використати раніше записані поїздки, скориставшись безконтактною карткою метро як звичайно.

На станції «Площа Льва Толстого» також реалізовуватиметься QR-квиток.

Більше про електронний квиток тут.

Як повідомлялося, 29 серпня у столичному метрополітені стався збій системи продажу Kyiv Smart Card на станціях підземки. Для уникнення черг та надання транспортної послуги для пасажирів у касах було відновлено продаж та поповнення картки метро, а також жетона для разової поїздки.

Незабаром метрополітен Києва відмовиться не лише від жетонів, а й від карток метро

Якщо жетони буде повністю виведено з обігу до 31 жовтня, то «зелені картки» ще деякий час діятимуть. Конкретні терміни в метрополітені поки не називають. З 25 серпня картка метро не продаватиметься і не поповнюватиметься в касах низки станцій підземки.

Станом на 22 серпня, з початку впровадження проєкту у касах київського метро було продано карток Kyiv Smart Card на суму понад 1,8 млн грн. 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: