Європейська країна може допомогти перевозити українське зерно залізницею

Європейська країна може допомогти перевозити українське зерно залізницею
Через Латвію за рік можна буде перевезти приблизно від 500 тис. до 1 млн тонн українського зерна
фото з відкритих джерел (ілюстративне)

Латвія може бути залучена до транспортування зерна з України вже цієї осені

Національна державна залізнична компанія Латвії розглядає можливість уже восени перевозити українське зерно. Про це заявив голова правління Latvijas dzelzceļš (LDz) Ріналдс Плявнієкс, повідомляє Delfi.

Раніше Плявнієкс скептично ставився до можливостей транспортування українського зерна залізницею через Латвію, адже у таких перевезеннях потрібно проводити дві перевалки.

«До цього літа я ставився до цього питання абсолютно скептично і вважав, що в індустріальних масштабах це неможливо», – заявив Плявніекс в інтерв'ю Латвійському радіо.

Але технологічні можливості логістики та перевалки розвинулися, а процес перевалки може бути набагато оперативнішим, пояснив він.

«Зараз з'явилася можливість для перевезення українського зерна», – заявив Плявнієкс.

Через Латвію за рік можна буде перевезти приблизно від 500 тис. до 1 млн тонн українського зерна, вважає він. Latvijas dzelzceļš може бути залучена до транспортування зерна з України вже цієї осені.

У сусідніх з Україною країнах Євросоюзу, включно з Польщею, ширина колії – 1435 мм, тоді як в Україні та країнах Балтії використовується широка колія – 1520 мм. Через це під час транспортування українського зерна залізницею в балтійські порти змінювати колію або перевантажувати контейнер з одного поїзда до іншого потрібно двічі.

Нагадаємо, 17 липня РФ офіційно повідомила турецьку та українську сторони, а також Секретаріат ООН про своє заперечення проти продовження Чорноморської зернової ініціативи.

Вільнюс закликав Європейський Союз використовувати балтійські порти для експорту українського зерна після того як Росія вийшла з «зернової угоди» і почала знищувати портову структуру України. У листі, надісланому до Європейської комісії, троє литовських міністрів заявили, що порти Балтійського моря можуть «слугувати надійною альтернативою для транзиту українських продуктів, зокрема зернових». Це могло б допомогти перевозити 25 млн тонн зерна щорічно, вважають литовські чиновники.

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: