Російська «культурна» диверсія у Польщі: в епіцентрі скандалу Океан Ельзи, The Hardkiss та інші українські артисти
Фестиваль до дня Незалежності України спонсорує... бізнес, пов'язаний з Росією. Подію скасовано
Спонсорами фестивалю Easy Busy Fest, який мав відбутися 26 серпня на території Літнього Парку Прогресії у Варшаві, виступили підприємці, пов'язані з РФ. Після грандіозного скандалу в соцмережі подію було скасовано. Про приховану участь російського бізнесу у заході в підтримку України повідомила засновниця фундації Stand with Ukraine Наталя Панченко у Facebook.
«Кілька днів мені на фейсбуці вискакувала реклама Easy Busy Fest Warszawa, який відбудеться у Варшаві 26 серпня. І от на якийсь там раз я вирішила перейти за посиланням та подивитись що ж це за подія. Зайшла. Перше що показалось – найвідоміші українські зірки Океан Ельзи, Хардкіс, Тартак, Садсвіт, Альона Альона, Дантес, Кола та інші», – пише Панченко.
Такий перелік зірок приємно здивував активістку. Вона зраділа, що такі імениті співаки приїдуть у Варшаву. Проте все ж вирішила перевірити хто організовує фестиваль, проте відповідної інформації на сайті не знайшла. «Спонсори цього заходу – MixMerkt та Monolith. Ці обидва бренди належать до одних власників. Вихідців із Росії та, здається, Казахстану, які зареєстрували бізнес у Німеччині і відомі тим, що мають у Європі мережу «Russian shops», яка цього року заходить у Польщу», – пояснює Панченко.
Частина товарів цього бренду, за словами активістки, виготовляється у Росії, а частина в Німеччині за російською рецептурою і під російськими брендами. «На польському сайті вони свідомо вводять споживачів в оману. Спеціально опублікували там лише українські бренди, хоча на головному німецькому сайті – більшість російські, українських 10% і то, якщо набереться. У Польщі вони вже відкрили кілька магазинів, які, попри те, що написано на сайті, все одно продають російські товари», – пише Панченко.
Як зауважила засновниця фундації Stand with Ukraine, у Європі ці товари називають «східноєвропейськими», але купляючи їх – покупці підтримують російську економіку. Зокрема, такі магазини найбільш націлені на українців, що втекли від війни та оселились у Польщі.
«Вийти до своєї цільовою аудиторії спонсори вирішили гучно і так, щоб усі запамʼятали – спонсоруючи великий фестиваль на якому виступлять найвідоміші українські зірки. А чого ж людям потім не ломитись у ті магазини з «нашими» товарами, якщо Океан Ельзи, Кола і Альона Альона виступали на їх фестивалі. Хороший, значить, магазин», – написала активістка.
Як зауважила активістка, українські зірки можуть і не знати хто насправді організовує фестиваль, адже «у них відсутня (інформаційна – «Главком») гігієна».
«Прикро, що вони не перевіряють для кого і за чиї гроші вони погоджуються виступати. До початку якого залишилось декілька днів. Єдине що може змінити хід подій – це якщо зірки відмовляться співати під дудку терористів і таки відмовляться від участі», – додала Панченко.
Згодом на допис активістки відреагували гурт Океан Ельзи, співак YAKTAK та група The Hardkiss.
Після скандалу в соцмережі захід було скасовано. Організатори фестивалю вибачилися за фатальну помилку та вибачилися перед українськими артистами.
Коментарі — 0