В Індії реклама із транс-моделлю у головній ролі стала популярною: соцмережі «вибухнули»

В Індії реклама із транс-моделлю у головній ролі стала популярною: соцмережі «вибухнули»
Користувачі мережі по всьому світу розкритикували рекламну кампанію кав'ярні
скріншот з відео

Рекламна кампанія мережі Starbucks зображує батька, який налагоджує напружені стосунки зі своєю дочкою-трансгендеркою

Нова рекламна кампанія Starbucks India за участю транс-моделі викликала ажіотаж серед користувачів соціальних мереж у всьому світі. Двохвилинна реклама під назвою «#ItStartsWithYourName» зображує сімейну зустріч у кав'ярні, щоб примирити напружені стосунки батька з його донькою-трансгендеркою.

Після короткої напруги чоловік демонструє свою згоду зі своєю донькою, замовляючи каву для всіх під її новим іменем «Арпіта».

 «Для мене ти все ще моя дитина, – говорить чоловік у рекламі.  – До твого імені додано лише літеру».

Відео було переглянуто мільйони разів з моменту його публікації минулого тижня, і реакція була різною: від похвали до різкого заперечення. Багато вихідців з Південної Азії сказали, що ця ідея їм дуже імпонує і є важливим кроком вперед для молодих індійців у ЛГБТК-спільноті, адже Індія є країною із міцними консервативними поглядами.

Але багато користувачів мережі в США та Індії критикували Starbucks за те, що компанія використала чутливу тему для рекламної кампанії, навіть закликаючи до бойкоту. У такій рекламі користувачі вбачають лише можливість для компанії розширити свій вплив на іншому континенті, а не справжнє опікування положенням транс-персон в країні.

Представник Starbucks заявив, що, незважаючи на негативну реакцію, компанія продовжуватиме підтримувати транс-спільноту.

«У Starbucks ми однозначно підтримуємо спільноту LGBTQIA2. Наша кампанія в Індії, #ItStartsWithYourName, показує, як Starbucks прагне зробити так, щоб люди з будь-яким походженням та ідентичністю почувалися комфортно. Ми продовжуватимемо використовувати свій голос», – заявив представник Starbucks.

Нагадаємо, що нещодавно французький модний дім Louis Vuitton представив рекламу нової колекції жіночого одягу та вскочив у гучний скандал: бренд використав для рекламної кампанії білий, синій та червоний кольори, доповнивши їх літерою V. Банкова різко відреагувала на модну колекцію.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Відома блогерка та співачка не змогла назвати дату Дня Незалежності України
Відома блогерка та співачка не змогла назвати дату Дня Незалежності України
Аlyona Аlyona грубо розкритикувала виступ Otoy на Євробаченні. Репер відповів у її дусі
Аlyona Аlyona грубо розкритикувала виступ Otoy на Євробаченні. Репер відповів у її дусі
Запаслася шампанським. Джоан Роулінг прокоментувала спроби бойкотувати серіал про Гаррі Поттера
Запаслася шампанським. Джоан Роулінг прокоментувала спроби бойкотувати серіал про Гаррі Поттера
Знімок, який зробила жінка до інциденту
Колишній киянин Цекало, який мовчить про війну, обматюкав в США шанувальницю
Росія не поставила Індії дві батареї систем ППО С-400
Поставки російської зброї до Індії зупинилися: названо причини
Скріншот відео
Іво Бобул таки подав до суду на блогерку через скандальне інтерв’ю про «розбалуваних жінок»
Станіслав Олійник поставив під сумнів перемогу України у війні
Ексголова Дніпропетровської облради закликав примиритися з Росією: деталі скандалу
Ексчиновник Міноборони Хмельницький перебував у СІЗО під заставою в 40 млн грн
Скандальний екскерівник департаменту закупівель Міноборони Хмельницький вийшов із СІЗО
Змова Князєва з метою впливу на конкурс до ВККС: реакція САП
Змова Князєва з метою впливу на конкурс до ВККС: реакція САП
Дата публікації новини: