Виробники шоколаду та презервативів піднімають ціни
Компанія сподівається компенсувати частину збільшення, і ціна продуктів не сильно зросте
Виробники KitKat і Durex попереджають про зростання цін
Виробники солодощів та презервативів – швейцарська Nestle та британська Reckitt – попередили про зростання цін на свою продукцію через підвищення вартості виробництва. Про це повідомляє ВВС.
Nestle заявила, що вже підняла ціни на 3,1% у четвертому кварталі, щоб компенсувати зростання операційних витрат. На думку представників компанії, у поточному році ціни стануть ще вищими, ніж у 2021-му.
Зі свого боку Reckitt, що володіє зокрема Durex і Dettol, теж попередила про зростання цін на тлі інфляції та витрат, що збільшуються.
«Ми дбаємо про конкурентоспроможність наших брендів», – сказав директор Reckitt Лаксман Нарасимхан.
Джефф Карр, фінансовий директор, сказав, що витрати фірми зросли «по всій лінії», починаючи від сирої нафти і пластику, закінчуючи транспортуванням і заробітною платою.
Але він сказав, що компанія «поглинає значну частину» вищих операційних витрат за рахунок «ефективності» та «кращої закупівлі».
«Ми не передаємо це споживачам», – сказав він. «Ми передаємо деяку ціну споживачам, але ми мінімізуємо це за допомогою програм, які ми повинні… абсорбувати ці збільшення витрат».
У четвер акції компанії подорожчали на 5,4%.
Коментарі — 0