PepsiCo змінила логотип вперше за чверть століття: що означає новий фірмовий стиль

PepsiCo змінила логотип вперше за чверть століття: що означає новий фірмовий стиль
фото: brandequity

Ребрендинг має на меті підкреслити глибину та різноманітність асортименту холдингу

Корпорація PepsiCo (холдинг, що включає понад 500 брендів, зокрема Pepsi та Lay's) провела глобальний ребрендинг та змінила логотип уперше з 2001 року. PepsiCo підкреслила, що новий фірмовий стиль відображає її сучасну позицію та амбітні плани на майбутнє. Про це пише «Главком» із посиланням на пресреліз компанії.

«Ми з гордістю представляємо новий фірмовий стиль, який відображає те, ким ми є зараз, і майбутнє, яке ми будуємо разом. Наш новий вигляд – це більше, ніж просто логотип, це символ перетворень, який відображає енергію, оптимізм та амбіції PepsiCo у 2025 році та в наступний період», – йдеться у повідомленні компанії.

PepsiCo не часто змінює фірмовий стиль
PepsiCo не часто змінює фірмовий стиль

Крім того, ребрендинг має на меті підкреслити глибину та різноманітність асортименту холдингу, адже лише 21% споживачів можуть назвати інший бренд PepsiCo, крім самої Pepsi. 

Новий логотип є динамічним
Новий логотип є динамічним

Попередній корпоративний бренд PepsiCo з 2001 року включав назву компанії синім кольором та схематичне зображення планети Земля, виконане з різнокольорових смуг.

Новий логотип є більш динамічним. Він складається з літери «P» (виконана курсивом), оточеної геометричними фігурами різних кольорів. Знизу розміщено назву компанії та слоган: Food. Drinks. Smile («Їжа. Напої. Усмішки»).

Кожен колір символізує діяльність та цінності компанії:

  • Жовтий колір – їжа та сільське господарство.
  • Синій колір –  вода та напої.
  • Світло-зелений – позитивний вплив на «людей і планету».
  • Темно-зелений півмісяць (що створює ефект «усмішки») – орієнтованість на споживача.

Раніше «Главком» писав, що американська компанія PepsiCo Inc. представила колу з пребіотиками, позначивши першу за 20 років зміну категорії традиційних напоїв на основі коли.

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Кротевич окреслив свою нову діяльність, яка охоплює сферу оборони, громадський активізм та приватний бізнес
Ексначальник штабу «Азову» Кротевич пішов у бізнес
До Дня захисників Ахметов відзвітував про найбільший приватний внесок для ЗСУ
До Дня захисників Ахметов відзвітував про найбільший приватний внесок для ЗСУ
Експерт зазначив, що ситуація у вересні 2024 року суттєво відрізнялася від попередніх років
Експерт назвав ключові чинники вересневого падіння цін на ринку електроенергії
У Києві відбудеться PR-марафон «У дзеркалі реальності»: професійний захід для комунікаційного ринку
У Києві відбудеться PR-марафон «У дзеркалі реальності»: професійний захід для комунікаційного ринку
Генеральний директор Duolingo пояснив, як зміна мислення впливає на удачу
Генеральний директор Duolingo пояснив, як зміна мислення впливає на удачу
Виробничі потужності компанії розташовані в Києва
Завод одного з найбільших виробників хумусу знищила російська ракета
Станом на 9 жовтня, у Реєстрі прозорості було зареєстровано 84 суб’єкти лобіювання
В Україні запрацював інститут лобізму. Перші офіційні учасники ринку заявляють про законодавчі прогалини
Підвищення тарифів на вантажні перевезення це удар по економічній безпеці України під час війни – ICC Ukraine
Підвищення тарифів на вантажні перевезення це удар по економічній безпеці України під час війни – ICC Ukraine
Склад «Вогняра» розташований у Деснянському районі столиці
Київський виробник соусів «Вогняр» постраждав від російської атаки