Норвегія побудує найдовший і найглибший підводний автомобільний тунель у світі

Норвегія побудує найдовший і найглибший підводний автомобільний тунель у світі
Тунель буде готовий до 2033 року
фото: Hans Solo

Тунель під водою дозволить заощадити до 11 годин шляху

У Норвегії йде підготовка до будівництва підводного тунелю, який дозволить заощадити до 11 годин шляху.

На південно-західному узбережжі Норвегії біля Ставангера планується збудувати тунель, який з'єднає комуни Рандаберг та Букн. Після завершення будівництва чотирисмуговий тунель стане найдовшим і найглибшим підводним автомобільним тунелем у світі. Про це пише Postimees.

На його проходження потрібно 35 хвилин. Для пасажирів тунель, що простягається місцями на глибині до 396 метрів під водою, дозволить заощадити до 11 годин шляху. Зараз, щоб дістатися з одного пункту до іншого, доводиться долати понад 1000 кілометрів і сім разів перетинати фіорди на поромах.
 
Цей масштабний проєкт є частиною розвитку прибережного шосе E39, яке тягнеться від Тронхейму до Крістіансану. Загальна вартість робіт перевищить 43,2 млрд євро. На будівництво тунелю виділено понад 1,9 мільярда євро – 40% цієї суми покриють платники податків, а частину, що залишилася, планується компенсувати за рахунок плати за проїзд. За поточними оцінками, проїзд тунелем коштуватиме 36 євро за транспортний засіб.

За словами керівника проекту Оддвара Каармо, будівництво тунелю необхідне, оскільки пороми часто спізнюються через погані погодні умови. «Порт Мортавіка досить відкритий, і взимку поромам іноді доводиться заходити в інші порти»,  – пояснив Каармо.
Тунель планується завершити до 2033 року.

«Коли тунель буде готовим, нам більше не доведеться сподіватися на хорошу погоду, щоб дороги залишалися відкритими. Приблизно через пів року після останнього буріння та вибухових робіт ми повинні будемо здати проєкт, тому маємо багато роботи одночасно. Це скоріше питання логістики, аніж будівництва», – зазначив він.

Раніше у муніципалітеті Соррейса на півночі Норвегії відкрили центр підготовки бійців десанту НАТО для американських, британських та нідерландських військовослужбовців, Таким чином прагнуть посилити присутність альянсу на кордоні з Росією в Арктиці. 

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Представники Метінвесту взяли участь у панелі «Металургія та критичні матеріали»
Інтеграція бізнесів та спільне виробництво продукції: Україна та Італія налагоджують економічні зв’язки
Прибудинкові території прибирають понад 3 000 працівників керуючих компаній
У столиці виведено на дороги понад 250 одиниць техніки для подолання негоди
Вступ України до ЄС дасть європейській металургії безпеку від росіян
Вступ України до ЄС дасть європейській металургії безпеку від росіян – Метінвест
Військові помітили, як північнокорейські солдати демонтують частину ліній електропередач, що з’єднують опори, побудовані вздовж дороги Кьонгуй
«Останній крок до розриву»: КНДР перерізала лінії електропередач на кордоні з Південною Кореєю
Путін всіляко хоче переконати Токаєва в необхідності співпрацювати з Росією в умовах санкцій Заходу
Путін під час війни з Україною готує казахам союз
Автомобіль Chevrolet, який зупинили патрульні, а його водій відмовився їхати до ТЦК, зачинившись з мамою всередині
У Кривому Розі чоловік зачинився в машині, щоб не потрапити до ТЦК
резидент України Володимир Зеленський відвідав один із дивізіонів 27-ї реактивної артилерійської бригади імені Петра Калнишевського
Візит Зеленського до Запоріжжя, представлення нового командувача Сухопутних військ. Головне за 12 грудня
Фонд підтримки будівництва зеленої генерації в Україні. Інвестор анонсував гарні новини
Фонд підтримки будівництва зеленої генерації в Україні. Інвестор анонсував гарні новини
Першим кроком для атаки на НАТО з боку Росії може стати Сувальський коридор
Newsweek назвав країни, на які нападе Росія після початку третьої світової війни
Дата публікації новини: