Причина підтоплення столичного метрополітену: Кличко звинуватив прокуратуру у маніпуляції

Причина підтоплення столичного метрополітену: Кличко звинуватив прокуратуру у маніпуляції
Ремонт аварійної ділянки між станціями «Деміївська» і «Либідська»
фото: Павло Авдокушин

Одною з причин руйнування тунелю є неякісне будівництво тунелю з порушенням монтажу кілець

Міська влада Києва наполягає на неупередженому розслідуванні щодо причин руйнування тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська». Про це заявив мер міста Віталій Кличко.

«Прокуратура маніпулює в заявах щодо причин руйнування тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська». На етапі проєктування конструкції тунелю між цими станціями були допущені помилки та грубі порушення під час будівництва цієї ділянки – це підтверджують результати експертизи, які ми отримали», – йдеться у заяві.

Кличко зазначає, що причинами руйнування тунелю є:

  • Неякісне будівництво тунелю з порушенням монтажу кілець.
  • Тунельна оправа розрахована на значно нижчий рівень ґрунтових вод.
  • Нижня частина тунелю частково складена зі стінових блоків. Але мають бути посилені блоки, оскільки основне навантаження саме знизу.
  • Відсутність хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю, що підтверджено лабораторним дослідженням.

«Від правоохоронців відсутня будь-яка інформація про проведення таких лабораторних досліджень ґрунтів. Науковці підтверджують, що саме проєктна документація містить неякісні проєктні рішення. А під час будівництва неякісно спорудили конструкцію тунелю цієї ділянки», – зазначає Кличко.

Мер наголошує, що міська влада наполягає на неупередженому розслідуванні: «І з усіма отриманими експертними висновками звертатиметься до суду».

Нагадаємо, що Київська прокуратура провела незалежну будівельно-технічну експертизу в рамках розслідування причин підтоплення тунелів між станціями метро «Деміївська» та «Либідська», яка спростовує заяву мера Віталія Кличка про те, що причиною аварії стало  недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.

Також раніше мер Києва Віталій Кличко заявив, що аварійна ситуація на синій гілці метро у Києві виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.

До слова, двом посадовцям КП «Київський метрополітен» – начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель та головному інженеру, повідомлено про підозру. Їм інкримінують службову недбалість, що призвела до тяжких наслідків.

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Бюджет РФ слід порівнювати з бюджетом України. А потім до другого додавати допомогу різних країн та організацій
Росія витрачає на війну втричі більше, ніж Україна? Розвінчуємо міф
На заході відбудеться церемонія нагородження найкращих роботодавців за версією журналу «Топ-100. Рейтинги найбільших»
Інноваційні підходи управління командою під час війни. У Києві пройде щорічний HR Wisdom Summit Пресреліз
Українські енергетики чітко зорієнтовані на збалансування внутрішніх потреб енергетичної системи
Чи продають електроенергію за кордон? Заступник міністра енергетики відповів
Румен Радев відмовився очолювати болгарську делегацію на саміті НАТО
Президент Болгарії відмовився їхати на саміт НАТО через Україну
Поховали Героя на Лісовому кладовищі Києва
Провідний інженер Інституту ядерних досліджень. Згадаймо Сергія Чередника
Під час вибуху акумулятора у житловому комплексі під Києвом вщент вигоріла квартира
Вибухи гаджетів під час блекаутів. Рятувальники попереджають про небезпеку
Жінки мобілізованих росіян просять повернути їхніх чоловіків додому
Після смерті Навального Кремль визначив нову загрозу для себе
 Євродепутат закликає до наступальних дій проти Росії
«Контрзаходи наступального характеру»: В Європарламенті закликають дати відсіч загрозі РФ для Європи
Формат, час і місце зустрічі Зеленського і Трампа наразі обговорюються
Зеленський і Трамп домовилися про зустріч: Банкова розкрила деталі