Андрій Кузьмін

Андрій Кузьмін

Оглядач «Главкома»

У журналістиці із 1993 року. Працював, зокрема, на різних посадах у газетах «Харківські губернські відомості», «Київські відомості», «Комерсантъ-Україна», ділових виданнях «Компаньйон» та «Бізнес», журналі «Фокус», інтернет-порталах «РБК-Україна» та «Обозреватель». Закінчив радіофізичний факультет Харківського державного університету ім. Горького, спеціальність – «Теоретична радіофізика»

Всі публікації автора

В Британії опублікована доповідь про перспективи водневої економіки
Водень принесе країні 18 млрд фунтів стерлінгів
Енергетика майбутнього. Газотранспортна система України почала випробовування воднем
Репортаж з навчально-тренувального полігону газівників на Житомирщині
Німеччина почала виробляти водневу техніку для прибирання вулиць
Перші випробування почнуться вже в серпні
Hamburger Hochbahn оголосив тендер на 50 водневих автобусів
Німеччина пересідає на водневий транспорт
У 2023 році з'явиться перший літак на воднево-електричних двигунах
Замість авіагасу - паливні елементи
Ціна на водень впаде в три рази
Екологічне паливо дешевшає
Водневий вантажний автомобіль виробництва Hyundai Motor визнаний кращим в світі
Hyundai HDC-6 Neptune отримав визнання
Куди зникли 354 райони? Анатомія гучної реформи
Було 490 – стало 136
Карантинна економіка. Упало все, крім горілки і сала
Підсумки першого півріччя в Україні
Кожен з нас – пірат? Заступник міністра економіки Дмитро Романович пояснює, чому подорожчають ґаджети
«У нас нелегального контенту – до 80%»
Російський майдан? Навіщо Путін вивів жителів Хабаровська на вулиці
Хто такий Сергій Фургал: вбивця чи опозиціонер
«Друкарський верстат точно запустять». Чим Зе-влада дивуватиме народ перед місцевими виборами
Навіщо президентові різке збільшення мінімалки і чим це загрожує?
Їзда без прав і без правил. Чому київські велосипедисти лягають на асфальт?
Столична влада обіцяла 1100 км велодоріжок. Що ж маємо насправді?
Безглуздий російський бунт. Що показало останнє засідання ОПЕК+
Курс незмінний: стабілізація цін і дестабілізація Росії
Не помастиш – не поїдеш. Зеленський ненароком паралізував ринок машинних масел
У законі, який чотири місяців чекав підпису президента, сховався «сюрприз»
Великі страхи малої податкової реформи
Чотири місяці Зеленський ламав голову, чи підписувати цей закон
Це лише початок? Чому в Україні стрімко дорожчає автогаз
Впливові гравці на ринку нафтопродуктів розпочали війну проти автогазу
«Бензин должен быть по 13 грн». Украина и нефтяной кризис
Импорт и производство топлива выросли
«Бензин має бути по 13 грн». Україна і нафтова криза
Імпорт і виробництво палива зросли
Десять Київських водосховищ за вісім місяців. Чому Україну залишає вода
Порожні колодязі, ерозія і пилові бурі – нова реальність
Я дістаю із широких штанин… смартфон. Все, що треба знати про електронний паспорт
Е-паспорт – не панацея?
Історія нафтового бізнесу такого не знала. Як коронавірус та араби розправляються з Росією
Останні події на нафтовому ринку – болючіші за усі попередні санкції, накладені на Росію
День, коли не стане світла. Чим завершується рік нової влади на енергоринку
Хто врятує українську енергетику від колапсу?
Українська ГТС. Несподіваний шанс на життя без Росії
В Україні готуються два тестові полігони для використання зеленого водню
Гречка як заспокійливе. Влада зайнялась продовольчим гіпнозом
Уряд заборонив експортувати те, чого нема
Євросоюз чекав на цю подію чотири роки. Що треба знати про перший тролейбус на водні?
Столиця Латвії першою у світі випустила на маршрути тролейбуси, які працюють на зеленому водні
Чи буде хліб? ООН попереджає – Україна не чує
Чи не буде з продовольством того ж, що вже є з масками?
Чи буде хліб? На горизонті замайоріла нова проблема
Урожай-2020: уряд суттєво коригує прогнози
Зелена енергетика та водень – ідеальний шанс на ривок
Енергія вітчизняного сонця і вітру завдяки зеленому водню може в 14 разів перекрити потреби держави в електриці
Світова війна. Як Росія спровокувала економічний колапс
Такого падіння цін на нафту не було з 1991 року