Як стимулювати вантажні залізничні перевезення? Директор логістичної компанії назвав єдиний метод

Як стимулювати вантажні залізничні перевезення? Директор логістичної компанії назвав єдиний метод
Бізнес заявляє, що вантажна база УЗ в першому півріччі 2024 року виросла на +65%, а тарифи так і не знизили
фото з відкритих джерел

Раніше бізнес-асоціації заявили, що чекають від «Укрзалізниці» зниження вантажних тарифів

Для того, аби підтримувати українських виробників, стимулювати виробництво, а отже, і обсяги перевезень, Укрзалізниця має знижувати тарифи на перевезення. Це буде дійсно далекоглядний хід, який допоможе розвинути економіку. Про це заявив генеральний директор транспортно-експедиторської компанії «Вертикаль» Олег Бурлаченко. 

«В такі часи державний перевізник повинен підтримувати вітчизняного товаровиробника, тим більше експортера». Він підкреслив: знижка в 30% на експортні тарифи при відправленні вантажів з областей, наближених до зони бойових дій, яку запровадила «Укрзалізниця», стала гарним стимулом для підтримки аграріїв. Тепер задача монополіста – масштабувати цей підхід на всіх експортерів.

«Це дійсно далекоглядний хід, спрямований на підтримку аграріїв, і це повинно бути масштабовано на територію всієї нашої країни. А високий сезонний попит на спеціалізовані вагони УЗ перевізник може регулювати вагонною складовою, отримуючи додаткові кошти від підвищеного попиту», – пояснив Бурлаченко.

Раніше бізнес-асоціації заявили, що чекають від «Укрзалізниці» зниження вантажних тарифів, оскільки останніми роками тарифи на перевезення вантажів залізницею критично зростали, причому ці безпрецедентне підвищення взагалі не обговорювалося з бізнесом.

Водночас, всі були переконані, що як тільки УЗ відновить обсяги перевезень, драконівські тарифи знизять. Але вантажна база УЗ в першому півріччі 2024 року виросла на +65%, а тарифи так і не знизили.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Туреччина є провідним експортером килимів у світі
Туреччина тримає економіку за рахунок килимів: яка країна є головним покупцем
Третина від сукупного доходу лідерів переробної промисловості припадає на три компанії групи СКМ Ріната Ахметова – 115,34 млрд грн
Компанії Порошенка, Косюка, Пінчука і Ахметова. Названо топ-10 лідерів переробної галузі
Закон про промислове забруднення передбачає 7 років для впровадження найкращих доступних технологій та методів управління (НДТМ) на існуючих підприємствах
Нереальні терміни та тиск на підприємства: експерти розкритикували новий закон про викиди
До закінчення осінньо-зимового періоду 2024/2025 років тариф на електроенергію для побутових споживачів переглядатись не буде
Галущенко розповів, коли тариф на електроенергію може знову здорожчати
Температурна норма у вагонах з кондиціонуванням має коливатися в межах +22…+26 градусів
«Укрзалізниця» повідомила, на яких маршрутах гарантовано працюють кондиціонери
Як відомо, раніше групу «Метінвест» ЗМІ назвали найбільшим платником податків у металургійній галузі та чесним роботодавцем
Довічна дискваліфікація: Головний метхолдинг країни розповів про «червоні прапорці» для постачальників
У 2023 році до ЄС з-за кордону прибуло два мільярди посилок із заявленою вартістю менше ніж 150 євро
Євросоюз збирається ввести мита на дешеві товари з AliExpress – FT
Фото: ДПСУ
Закарпатський «бізнесмен» вигадав, як вивезти за кордон чоловіків та 20 тис. пачок сигарет
Українці активно інвестують свої гроші у бізнес у Естонії
Державна допомога €6 тис: українські біженці відкривають фірми у Естонії
Дата публікації новини: