Поляки масово вбачають загрозу в українських брендах: результати соцопитування

Поляки масово вбачають загрозу в українських брендах: результати соцопитування
Автори дослідження стверджують, інтерес до товарів з України знизився і це стосується кожної категорії покупок.
фото з відкритих джерел

Майже половина респондентів бачать у присутності українських товарів на польському ринку загрозу вітчизняним виробникам

Купувати продукцію українських виробників у Польщі готові 41% поляків, рік тому таких було 58%. Про це свідчать результати другої хвилі опитування агентства Inquiry.

Автори дослідження стверджують, інтерес до товарів з України знизився і це стосується кожної категорії покупок.

У 2022 році українськими харчовими продуктами цікавилося більш ніж половина респондентів, сьогодні – лише 30%.

Кожен третій поляк вважає, що розвиток українських брендів на внутрішньому ринку необхідно підтримувати, тоді як рік тому цей показник становив понад 50%.

Майже половина респондентів бачать у присутності українських товарів на польському ринку загрозу вітчизняним виробникам – зростання на 12 в.п. порівняно з минулим роком.

Також знизилася впевненість поляків у тому, що наявність українських товарів означає більш привабливу пропозицію у польських магазинах (39% проти 52% у 2022 році) і що вони є можливістю для розвитку польських мереж магазинів (30% проти 43% у 2022 році).

Скільки відсотків поляків готові купувати імпортовані на польський ринок українські бренди
Скільки відсотків поляків готові купувати імпортовані на польський ринок українські бренди
фото: скріншот

«Дослідження наочно показує, що торішній ентузіазм з приводу присутності української продукції на полицях польських магазинів суттєво послабився. Поляки стали менш відкритими до української пропозиції. Вони стали більше побоюватися конкуренції з боку української продукції та бачать загрозу польським виробникам. Поляки вже не так охоче купують українську продукцію. Це може бути результатом загальної невизначеної економічної ситуації, з якою поляки борються вже рік», – прокоментувала президент Inquiry Агнешка Гурницька.

Скільки відсотків поляків вважають, що потрібно підтримувати розвиток українських брендів на польському ринку
Скільки відсотків поляків вважають, що потрібно підтримувати розвиток українських брендів на польському ринку
фото: скріншот

Inquiry – польська агенція з дослідження ринку. З 2019 року співпрацює з міжнародною компанією YouGov, і є її ексклюзивним представником у Польщі. Дослідження проводилося у жовтні цього року на репрезентативній вибірці із 1000 дорослих поляків (онлайн-опитування на панелі YouGov).

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що польські перевізники мають намір продовжити блокаду найбільшого пункту пропуску «Ягодин-Дорогуськ» на кордоні з Україною до лютого 2024 року.

Вчора у Польщі на стоянці неподалік пункту пропуску «Корчова-Краківець», де відбувається страйк польських перевізників, помер ще один український водій.

До слова, Україна виступила з пропозицією Польщі відкрити додатковий пункт пропуску порожнього вантажного автотранспорту.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: