Відбувається наступ держмонополістів на український бізнес – експерт

Відбувається наступ держмонополістів на український бізнес – експерт
Промисловці сказали, що це вдарить по їхніх показниках, зазначив керівник Центру політичного аналізу
фото: glavcom.ua

Підвищення тарифів держмонополістів суперечить економічній логіці – експерт про зміну тарифів «Укрзалізниці»

Підвищення тарифів на транспортування газу, а тепер – на вантажні перевезення «Укрзалізниці» це наступ державних монополістів на бізнес, від чого постраждає українська промисловість, і результати втрат стануть зрозумілі вже через кілька місяців. Про це сказав керівник Центру політичного аналізу Володимир Головко.

«Промисловці сказали, що це вдарить по їхніх показниках. Врешті решт по податках за підсумками, я думаю, вже першого кварталу ми це вже побачимо», – каже Головко.

Він зауважив, що мають бути обов’язково проведені тристоронні дискусії між бізнесом, Мінекономіки та «Укрзалізницею».

«Монополіст на те й монополіст, щоб його регулювати і стримувати. Бо у держмонополіста завжди апетити великі, в нього завжди є на що витратити кошти, не звітуючи за кінцевий результат. Тому, безумовно, це необхідно. І важливо підкреслити роль Мінекономіки – адже вони мають розуміти, що коли всі монополісти разом піднімають ціни. Це неможливо, неправильно, суперечить економічній логіці і системному підходу до розвитку економіки», – підкреслив Головко.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що «Укрзалізниця» отримала за 3 квартали 2024 року 1,7 млрд грн чистого прибутку. Це, на переконання експертів ринку, дає змогу компанії утримати тариф на вантажі на поточному рівні.

Але «УЗ» суттєво збільшила операційні витрати, і через це ініціювала збільшення тарифу на вантажні перевезення на 37%. Бізнес-асоціації розкритикували це рішення і попередили про значні ризики для економіки, які воно несе.

Так, завод «АрселорМіттал Кривий Ріг» попередив, що може закрити завод, де працює 20 тисяч людей. А у Дунайському пароплавстві заявили про небезпеку зупинки флоту у разі підвищення тарифу.

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

«Майже одразу спорожніли магазини – життєво важливий елемент сучасної АЗС»
Кінець нафтової імперії Ігоря Коломойського
Еелектроавтомобілі стають дедалі популярнішими у Європі
Строк служби акумуляторів електромобілів виявився на 40% більшим, ніж вважалося
Директор Boeing Дейв Калхун, директор Starbucks Лаксман Нарасімхан, директор Nike Джон Донахо, колишній директор Intel Пет Гелсінгер
Американські компанії цьогоріч залишила рекордна кількість управлінців
Експерти про наслідки зростання тарифів на електроенергію
Президент «Укрметалургпрому» описав наслідки підвищення тарифу на передачу електроенергії
The New York Times також переконана, що претензії обраного президента США Дональда Трампа на контроль над Панамським каналом та Гренландією не є жартом
«Виконує обіцянку». Команда Трампа пояснила його заяви щодо Гренландії та Панами
Збільшення тарифу на транспортування газу вплине на роботу української промисловості – експерт
Збільшення тарифу на транспортування газу вплине на роботу української промисловості – експерт
Через обмеження можливостей експорту Україна вже втрачає європейський ринок, куди продовжує завозити продукцію Росія
Глава «Укрметалургпрому»: Через підвищення тарифу на залізничні вантажні перевезення Україна втратить світові ринки торгівлі
Люди менше зацікавлені у купівлі електромобілів і телефонів
У світі впав попит на смартфони та електромобілі – Nikkei
Чи зростуть тарифи на електроенергію та газ? Галущенко зробив заяву
Чи зростуть тарифи на електроенергію та газ? Галущенко зробив заяву
Дата публікації новини: