Ігор Ляшенко

Ігор Ляшенко

Видавець

Всі публікації автора

«Динамо» – «Славія»: справжні вболівальники підтримують свою команду, як би вона не грала
Вчора грали «Динамо» - «Славія». Декілька слів про празький футбол
Історія двох Камазів, кинутих на узбіччі в столиці
Багато років київські посадовці брехали, що не можуть прибрати вантажівки
Ремонтні роботи у Києві: не бордюри міняти слід, а спершу варто заасфальтувати ями у дворах
Влада багато говорять про погані дороги, але практично всі ми стикаємося з проблемою руху просто виходячи з під'їзду
Спорт у великому місті, або Києву потрібні спортивні арени
З цим в столиці і країні просто біда...
У багатомільйонному Києві є аж три ковзанки, де можна тренуватися і грати в хокей!
Україні потрібний комплексний підхід до будівництва спортивних арен
Покинуті машини - на утилізацію!
Пам'ятайте, як діти відкрили кинутий у дворі автомобіль і підірвалися на залишеній там гранаті? Після це міська влада дала вказівку виявити всі старі і безгоспні автомобілі.
Київське метро. Який комфорт, про що ви?
Столичне метро має ходити частіше
Музеї чи торговельно-розважальні центри. Чого більше потребує Київ сьогодні?
Україна і Київ, зокрема, катастрофічно бідні на музеї
Кияни і самі б витратити 800 тис. грн бюджетних коштів, які виділяють кожному депутату
Хто і як витрачає наші гроші?
Сядемо всі. Історія з київськими лавочками
Є тема, яку я відслідковую. Це лавочки неподалік від мого будинку.
Кільцева дорога та метро на Троєщину. Які нові масштабні проекти потрібні Києву
Ці всі дорогі та складні проекти потрібні столиці України, щоб поліпшити життя киян
Смертельна логістика по-київськи
Днями в Києві сталася трагедія - вантажівка доставила товар в магазин, вивантажилася, рухалася задом і на смерть задавила жінку. Дитина яка була з жінкою, врятувався.
Як дискримінують українців за ознакою наявності диплома
Пора закінчувати з цією кричущою несправедливістю. Рівноправність - вона для всіх!
Чи потрібен потяг в аеропорт «Бориспіль»?
Уряд придумує масштабні проекти.
Як врятувати центр Києва від заторів
Проблема в функціональному призначенні Хрещатика - він служить транзитною дорогою для численного автотранспорту
Депутати і трансплантологія. Нема чого обговорювати
Невже в Україні критерії смерті не такі, як в решті Європі чи Америці?
Незручні проблеми, які ніхто не хоче вирішувати
Треба змушувати представників влади робити свою роботу
Півтори тисячі нових депутатів для Києва
Ви любите депутатів? Ні, звичайно, чого їх любити: крадуть, жирують, толку ніякого, навіщо вони потрібні ...
Житель передмістя - не нахлібник. Як виглядають перспективи київської агломерації
Київ - це фактично агломерація, і вельми велика за європейськими мірками. 3,5 млн жителів, а то і більше
Хочемо оживляти економіку? Треба будувати нове
Всі знають про традиції викидати старі речі.
Що має робити міська влада, якщо сніг пішов?
Головне чого не вистачає жителям Києва та великих міст - це толерантності до примх природи
Скільки людей перевозить міський транспорт Києва?
У нашій країні зі статистикою завжди було неважливо.
Електромобілі завойовують ринок. Що буде з податками?
Швидше за все, держава відмовиться від податку на електрику і введе пряму плату за користування дорогами
Електромобілі: що буде з нафтою, бензином, податками, АЗС, СТО?
Автомобільна промисловість - стовп світової економіки
Олімпіада та українське телебачення: взагалі незрозуміло, як це охарактеризувати
Коментатори не знають англійську мову і не можуть передати, що оголошується на арені. Українську теж знають погано
До прощання з бензиновими авто в Україні - 8 років
Електромобілів в світі вже 2% від загальної кількості.
Стихійна автостанція біля метро «Харківська» та мовчання столичної влади
А ви, громадяни кияни та гості столиці, шукайте нове місце, звідки будете їздити своїми заміськими маршрутами
Будівництво нових станцій метро у Києві окупиться за 100 років
Місто має розвивати інфраструктуру. Навіть у збиток, адже інтереси жителів є важливішими
Приватні станції метро у Києві. Чому б і ні?
Бізнесові ризики при коректному розрахунку в такому проекті мінімальні
Закриті житлові квартали в місті - небезпечна тенденція
Київ - не найблагополучніше місто з точки зору дрібного хуліганства, побутової грубості і вандалізму.
Весь світ, на відмінну від України, не сходить з розуму, коли випадає сніг
У світі давно налагоджені механізми поведінки при снігопадах.
Вкрали лічильник за 50 тисяч, мешканці будинку переплатили 1,5 мільйона
У Києві цієї зими в середньому платять за тепло близько 15 гривень / кв.м.
Чому міська влада Києва не вирішує проблему паркування у дворах?
Способів багато, головне, щоб вони були однакові для всіх і справедливі
Хочемо жити в місті «без радянських меблів»
Всі, хто шукає квартири в оренду, висувають до них певні вимоги
Покарання за парковку: благі наміри і підводні камені
Водій - сама безправна істота в сучасному суспільстві
Київ - захаращене місто
Якою б потворною не була будівля, у Києві її будуть експлуатувати до останнього
У такий снігопад усі мають стати комунальниками
Минулі роки
Чи може Росія залишитися без футбольного ЧС-2018?
Багато хто скаже - ні, це неможливо. Мовляв, занадто далеко справа зайшла.
Парковка у дворах - проблему треба вирішувати
Якби мені доручили навести порядок з парковками в Києві, то я б почав з дворів.
Що варто зробити, щоб українські депутати почали ефективніше працювати
Подивіться трансляції з Європарламенту або Бундестагу - під час голосувань всі сидять на своїх місцях і голосують
Обмеження швидкості на українських дорогах: плюси та мінуси європейського досвіду
Український підхід до зони обмеження швидкості провокує водіїв перевищувати швидкість
Чому нинішня влада є некваліфікованою. Конкретні приклади
Уміння розганяти мітинги до «сили влади» не має ніякого відношення
Про шкоду серіалу «Свати»
Кіношний «Крим» - в Росії! Ось вона «російська мрія»!
Ахметов наносить удар по революціонерах
Влада стрімко скорочує можливості для народного повстання.
Чи потрібні Києву райради і в якому вигляді?
Особистий досвід