Ігор Ляшенко

Ігор Ляшенко

Видавець

Всі публікації автора

Що робити з автомобільним хаосом у Києві
Сьогодні поліція в регулюванні руху двори взагалі не розглядає як свою зону відповідальності
Чи дійсно в таксі потрібні дитячі крісла?
«Я за кордоном дитячих крісел в таксі не зустрічав, але, можливо, просто не звертав уваги?»
У Києві потрібно змінити принципи спілкуванням міської влади з киянами
На київському вокзалі, в привокзальному громадському транспорті, на прилеглих вулицях, - усюди повинні бути гучні, яскраві оголошення: «Увага, тут грабують!»
Утилізація сміття: Києву потрібні нові заводи, а не «модернізація» старого
Києву треба не один, а мінімум два сміттєспалювальних заводи: по одному на кожному березі
Чи вдасться нарешті прибрати з вулиць і дворів безгоспні машини
Кияни звикли, що на багато міських проблем влада не реагує, виправдовуючись тим, що «немає повноважень». Іноді таке виправдання звучить більш ніж дивно. Ось приклад...
Боротьба за владу у Києві - затишшя перед бурею
У партії «Слуга народу» і президента Зеленського немає в дану хвилину стратегічного рішення...
У Києві потрібно визначити чіткі межі історичних районів
Визначення реальних внутрішньоміських кордонів значно полегшить як мінімум орієнтування в місті
Які специфічні столичні функції виконує Київ?
Ніякого реального сенсу в законодавчому закріпленні «столичних функцій» Києва немає
Крупні латифундисти чи люди на селі? Який ринок землі потрібен Україні
Кожен повинен мати право продати свою землю, але не кожен - купити
Держвласність - чи все можна продавати?
Зараз приватизувати можна все, поки не прийнятий новий перелік підприємств, які повинні залишитися державними
Іржаві гаражі у дворах - київська естетика
У багатьох київських дворах стоять залізні гаражі. По одному або навіть по кілька
Київ гостро потребує запровадження місцевої поліції
Головне завдання місцевої поліції - попередження різноманітних порушень
Пожежі на Теличці - знак швидкої забудови житлом?
Пожежа на складі матраців, через кілька днів пожежа в гаражному кооперативі. Начебто, ніхто не постраждав, тільки майно...
У Києві потрібно затвердити, якими мають бути глухі паркани
Сьогодні паркани спотворюють вигляд столиці України
Про роль особистості у яскравому житті на прикладі мого будинку
Схоже, що до кінця року на киян чекають ще одні вибори: міського голови (мера) і Київської міської ради
Закон «Про Київ»: не втратити за деталями головного
Чого не повинно бути в Законі «Про столицю України - місто Київ»
Приватизувати треба вчасно. Як ми втратили кримські санаторії та багато іншого
Усі політичні сили, приходячи до влади, говорять про реформи і обов'язково згадують про приватизацію
Адмінреформа: сто районів бездоріжжя
Я не про якість доріг зараз пишу - воно всім сумно відомо
Як вирішувалась проблема вивозу сміття у Києві 40 років тому
Зараз сміття в основному збирають в кульки, які викидають в сміттєпровід або виносять в контейнери
У Києві потрібно створити Місцеві громади, які будуть займатися проблемами міста
Мешканці міста мають самі контролювати стан справ у столиці
Реформаторська пропозиція: всім мешканцям сіл слід дати роботу за рахунок бюджету
Економіку треба насичувати грошима, створювати платоспроможний попит
Що не так з Національною поліцією?
Поліція має організувати свою роботу так, щоб приїжджати оперативно на всі виклики
Вулична торгівля - проблема чи рішення
Ця картинка відома всім киянам
Київська влада терміново має зайнятися організацією парковок і стоянок машин у дворах
Жителі кожного двору повинні самі вирішити, як їм паркувати там машини
Київ продає автостанції - це катастрофа
Всі ці автостанції - це державне підприємство (акціонерне товариство, де головний акціонер ФДМУ) «Київпассервіс»
Треба позбавлятися від мертвих догм в законах і нормах
Українське законодавство переповнене застарілими законодавчими догмами
Торгівля, парковка, купання - узаконити, а не заборонити
Я закликаю міську владу не впадати в крайнощі...
У місті не повинно бути місць, де можна непомітно вбити людину
У Києві це велика проблема
Житель передмістя - не є нахлібником. Перспективи київської агломерації
Київ - це агломерація, і вельми велика за європейськими мірками. 4 млн жителів, а то і більше
На відміну від України, Київ жителів не втрачає
Більше 10% жителів країни проживають в Києві та околицях
Міста повинні мати право самі встановлювати розміри штрафів
Хуліган може зламати новий пішохідний міст, побудований за 400 мільйонів, і покараний він буде штрафом від 340 до 1360 грн
Депутатська каденція добігає кінця. Що робити далі депутату?
Більшість депутатів у підвішеному стані. Вони активні, молоді, не на пенсію ж іти?
Києву сподобався пішохідний міст. Будуємо ще
Хороший міст в Києві через Володимирський узвіз побудували
Навіщо українським силовим структурам потрібна земля для будівництва житлових будинків?
Відомча земля - ​​це спадщина нашого соціалістичного минулого
Місцевий депутат в Києві і європейському місті, в чому різниця
Люди живуть в квартирах з дорогими ремонтами і великими телевізорами, але відразу за дверима їх приватного володіння - гадючник і неподобство
Як я любив Київ і перестав його любити
До дня міста присвячується
12 причин, чому уряд Гройсмана увійде в історію слабким
Маючи безліч можливостей уряд Гройсмана не зміг провести потрібні реформи
Київ має розвиватися як агломерація
Розвиток Києва неможливий без розвитку передмість та околиць
Будівельні скандали у Києві: до вирішення проблеми потрібно підходити системно
У Києві черговий будівельний скандал. На Протасовому Яру хочуть побудувати кілька тридцятиповерхових будинків
В Україні терміново необхідно створити місцеву та муніципальну поліцію
Головне завдання муніципальної поліції - попередження різноманітних порушень
Кияни дуже слабо уявляють собі, де живуть
Де ми живемо? З ким ми живемо?
Транспорт без розкладу - нерозв'язна проблема України
Жити і пересуватися в порядку, за розкладом, - ось одна з реальних проблем, які повинні вирішувати в першу чергу уряд і новий президент
В Києві потрібно провести адміністративно-територіальну реформу
Треба залучити до управління містом самих городян. У нас величезна кількість активних громадян
Як трагедія на «Хіллсборо» змінила сучасні стадіони
30 років тому, 15 квітня 1989, на стадіоні «Хіллсборо» в Шеффілді сталася страшна тиснява. Загинуло 96 осіб, кілька сот постраждали
Навіщо потрібна місцева поліція
Розмальовані стіни, биті ліхтарі, все заліплене рекламою, всюди сміття, вуличні торговці з землі і з кіосків на кожному кроці, хаотична парковка, ризик зустрічі з хуліганом, собаки без повідка і намордника ...