ЄС інвестує у залізничне сполучення Львів–Польща

ЄС інвестує у залізничне сполучення Львів–Польща
Цей проєкт є першою повноцінною ділянкою майбутнього прямого залізничного сполучення європейською колією
фото з відкритих джерел

Україна отримає €76 млн від ЄС на будівництво євроколії Львів–Польща

Європейський Союз ухвалив рішення надати Україні €76 млн грантової допомоги для будівництва євроколії між Львовом та кордоном з Польщею. Проєкт «Укрзалізниці» був схвалений Координаційним комітетом програми Connecting Europe Facility (CEF). Про це повідомляє «Главком» з посиланням на віцепрем’єр-міністра з відновлення – міністра розвитку громад та територій України Олексія Кулебу.

Цей проєкт є першою повноцінною ділянкою майбутнього прямого залізничного сполучення європейською колією (стандарт 1435 мм) з Європою: Скнилів – Мостиська ІІ.

«Євроколія – це коротший час у дорозі, нові можливості для транзиту, розвантаження пунктів пропуску. І водночас – це інвестиція в економічну стійкість України, розвиток торгівлі, підсилення експорту, нові можливості для бізнесу та логістики. Це чіткий сигнал, що Україна вже частина європейської транспортної мережі, і наша інтеграція відбувається не колись у майбутньому, вона триває зараз», – підкреслив Олексій Кулеба.

Віцепрем’єр-міністр назвав цей проєкт «надважливим», особливо в умовах повномасштабної війни, коли йдеться про здатність країни забезпечувати стабільність, рух та взаємодію з партнерами. Це відбувається попри виклики повномасштабного вторгнення – закритих аеропортів, портів та пошкодженої інфраструктури.

Нагадаємо, підвищення тарифів на перевезення контейнерів з масою брутто понад 26 тонн, яке ініціює Укрзалізниця, зведе нанівець розвиток інтермодальних перевезень і стане кроком назад від європейської інтеграції. Це також призведе до збитків для самої УЗ у розмірі півмільярда гривень. Про це йдеться у листі Українського національного комітету Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) до міністра розвитку Олексія Кулеби.

«Залізнична інфраструктура України залишається основою критичних вантажопотоків і є фундаментом логістичної та економічної стійкості держави. Тому всі зміни у тарифному регулюванні повинні оцінюватись не лише з точки зору короткострокового ефекту для підприємства, а й через призму довгострокової макроекономічної стабільності, збереження експортного потенціалу, розвитку транзитного значення України та підвищення інвестиційної привабливості», – зауважили в ICC Ukraine.

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Глава Міноборони Польщі наголосив, що європейські країни докладають дедалі більше зусиль для підтримки України
Польща прокоментувала призупинення поставок американської зброї Україні
Ремонтні роботи на ділянці Боярка – Васильків-1 тривають
Приміські поїзди на Київщині курсують за зміненим розкладом: розклад руху
Водія автобуса у Львові звільнили за неповагу до памʼяті захисників
У Львові звільнено водія автобуса, який проігнорував хвилину мовчання
Український посол у Польщі Василь Боднар
Сплеск «української» злочинності у Польщі. Посол прокоментував ситуацію
Посол Боднар: «Якщо дитині кажуть «ти поганий, тому що ти українка або українець», то з такими речами треба вчити боротись
«Є навіть дитяча прокуратура». Посол дав рекомендації батькам українських школярів у Польщі
Посол України у Польщі Василь Боднар
Посол Василь Боднар: «Найстрашніший» міф – українські жінки відберуть польських чоловіків
Економічну допомогу Україні підтримують 35% поляків, тоді як 44% вважають, що її слід припинити
Опитування показало, скільки поляків виступають за зменшення військової допомоги Україні
Боднар зауважив, що на початку великої війни поляки змогли передати Україні десять МіГ-29
Посол України в Польщі пояснив, чому Варшава досі не передала обіцяні МіГ-29
Вбити Зеленського зловмисник намагався в аеропорту Жешува
Генерал Малюк розказав, як польський пенсіонер хотів вбити президента Зеленського