Міноборони запустило чат-бот «Армія+»: яка його мета та як скористатися
Чат-бот пропонує оперативні відповіді на широкий спектр запитань
Міністерство оборони України запустило новий чат-бот «Армія+», створений для надання підтримки військовим, цивільним та їхнім сім'ям. Про це повідомляє пресцентр Міноборони України.
Зазначається, що за допомогою боту можна отримати підтримку як військовим, так і цивільним.
«Чат-бот доступний за посиланням і пропонує оперативні відповіді на широкий спектр запитань», – йдеться у повідомленні.
Щоб отримати необхідну інформацію або консультацію, достатньо перейти за посиланням та вибрати відповідну категорію запитань.
Нагадаємо, Міністерство у справах ветеранів України спільно з представництвом Міжнародної організації з Міграції в Україні розробило та запустило е-Карту послуг для ветеранів війни в громадах. Наразі на порталі визначено 7 542 послуг.
Е-Карта доступна на платформі е-Ветеран, на ній ветерани та ветеранки, їхні родини, сім’ї загиблих захисників і захисниць можуть знайти послуги, що пропонує для них державою, а також недержавні й міжнародні організації.
Також у застосунку «Дія» став доступним новий документ – посвідчення ветерана. Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій, міністр з цифрової трансформації України Михайло Федоров.
До слова, від учора у мобільному застосунку «Резерв+» доступний електронний військово-обліковий документ. Чинність електронного військово-облікового документа можна буде перевірити через QR-код, який тепер доступний у застосунку. Тестовий режим додатку «Резерв+» завершиться у середині червня і вже влітку у додатку з'явиться електронний військовий квиток – аналог паперового облікового документа зі штрих-кодом.
Коментарі — 0